Halmi Móni

Halmi Móni

A teljes test megértésének útja

2017. július 24. - Halmi Móni

Testünk különböző rezgésű, hullámhosszú sejtekből épül fel. Amikor testem értelmezéséről beszélek, az mindenki testének az értelmezése. Van mindenkiben jó és rossz állapotú sejt. Ennek sorai alkotnak minket. Ha egy testet érteni akarsz, akkor meg kell értened a benned rejlőt. A rossz állapotú test, rossz energiákból épül fel. Hazugságokból, bántásokból, kisebbségi érzésekből, terhekből. Ezekből az energiákból rossz minőségű sejtjeink lesznek. Rossz energiákból csak rossz minőségű sejt születhet. Nézzük mi lesz, ha jó energiákból építünk sejteket bennünk. Lehetnek szeretetből, áldásból, hitből, békéből stb. El tudjátok képzelni, hogy ezekből az energiákból rossz állapotú sejteket szülünk? Nem. Valóban ezekből jó sejtek születnek. A jó sejteket – csakúgy, mint a rossz sejteket – mi hozzuk létre. Abból az energiából, amit közvetítünk egymás felé. Abból, amely minket jellemez. Abból adunk, amik vagyunk. Néha gyermekeink legnagyobb ellenségei vagyunk, a bennünk lévő energiák miatt. Bántunk, mert minket is megbántottak. Így adjuk tovább energiáinkat, és így betegítjük meg saját és mások testét.

Hogyan vesszük magunkra ezeket az energiákat? Nyitottságunkkal. Miért vagyunk nyitottak valaki felé, aki bánt? Mert karmáink, azaz tartozásaink vannak felé. Beszéljünk erről egy kicsit, hogy mit is jelent ez! Ha én nyitott vagyok valaki felé, aki folyamatosan bánt, akkor megbetegít engem. Azokkal az energiákkal, ami kijön belőle. Ha nem vagyok nyitva felé, akkor természetesen nem tud bántani. Mitől függ, hogy megnyitom magam vagy sem? Attól, hogy van-e karmám, azaz tartozásom felé vagy nem. Ha van tartozásom valaki felé, akkor automatikusan nyitva vagyunk egymás irányába, hiszen nem rendeztük még tartozásainkat. Ha nincs karmám, azaz tartozásom valaki felé, akkor eldönthetem, hogy megnyitom-e magam felé vagy sem. Eldönthetem, hogy akarok-e kapcsolatba kerülni vele vagy sem. Ez felülírja a szabad akaratot. Ez olyan, mintha tartoznék a banknak, és én úgy gondolom, hogy nem akarom kifizetni. Ezért nem állok szóba vele. Attól az még hat rám. Be fognak perelni, és addig nem tudok felvenni újabb hitelt, ha szeretnék. És egy csomó dologban gátol engem. Nem tudom magam bezárni a bank felé, még akkor sem, ha irreálisan sokat kér. Ugyanígy nem tudjuk bezárni magunkat karmáink felé. Hiába kérnek túl sokat, viszont a tartozás annyi-amennyi. Ha kitöltöttem a karmát, megadtam a tartozást, akár örökre bezárulhatok afelé, akinek tartoztam. De megtehetem azt is, hogy időről-időre megnyitom magam felé, és adok. Adok annyit, amit ő be tud fogadni. Ennek viszont következménye lesz. Az, hogy ő fog tartozni. Minél inkább tartozik valaki, annál rosszabb kapcsolat lesz köztünk. Ha én tartozom, akkor én nem keresem a társaságát. Ha ő tartozik, akkor pedig ő fogja tehernek érezni, ha találkozunk. Ezért a karmákat, tartozásokat le kell rendezni. Azért, hogy ne áradjon felénk negatív energia, azért hogy ne bántson senki. Azért, hogy emiatt ne kelljen elzárnunk magunkat társadalmunktól, mert úgy nem tudunk adni és kapni.

Mai világunkban annyi tartozást halmoztunk fel, hogy ezért önmagunkat bezártuk. Ez a szabad akarat. Bezárhatod magad a hitelezőid elől, de akkor elzártad magad mindenkitől. Attól is, aki szeret; attól is, aki adni szeretne neked. Mindenkitől, akitől jó, azaz pozitív energiát nyernél. Így egy idő után elfogy, amid van, és meghalsz. Mindenki. Az energia pedig korlátlan. Bőven vannak közöttünk, akik jót szeretnének neked adni. Bőven vannak, akik szeretnek segíteni, kedveskedni, mert lehet, hogy ők is tartoznak. A szabad akaratnak az a furcsasága van, hogy kizár belőle minket. A te szabad akaratod az, hogy elzárd magad tőlem. Az én szabad akaratom viszont az, hogy megadjam számodra azt, amivel tartozom. Hogyan, ha nem engeded? Ezeket a szabályokat oldották föl „odafent” azzal, hogy muszáj megadni a tartozást, mert különben meghal az emberiség. Miért? Mert senki nem jut pozitív energiához. És ha nem jutsz pozitív energiához, akkor nem tudod újraalkotni tested, és nem tudsz gyógyulni. A nem meggyógyult, tehát egészségtelen testből egyre rosszabb állapotú emberek születnek. A sejttudat hordozza az energiát. Rossz állapotú sejtekből „rossz” emberek születnek. Mimagunk lettünk önmagunk ellenségei. Figyeljétek meg, hogy minél rosszabb állapotú egy test, annál gonoszabbak leszünk! Annál gonoszabbak lettünk és vagyunk. Ha meg akarsz gyógyulni, kezd el önmagad „programozásával”. Önmagad rossz energiáinak felülírásával. Én állandóan ezt tettem. Bárki rosszat mondott az én betegen született szívemről, automatikusan felülírtam. Szegény anyukám. Nagyon félt, hogy nem értem, hogy mennyire beteg a szívem. Nem, nem értettem, hanem nem fogadtam el. Tudtam jobb variációt, minthogy állandóan műtögessenek újabb és újabb műbillentyűkkel. Azt gondoltam, ha kimondanak rám valamit, akkor azt azzal, hogy kimondom az ellenkezőjét, megakadályozom. Így is lett. Annuláltam az energiát. Nem másra fordítottam vissza, nem bántottam vele senki mást, csak ellenkező pólussal töltöttem fel. Az energiát ki lehet sütni. Azt mondták, hogy meg fognak műteni, én meg azt mondtam, hogy nem fognak megműteni. Azt mondták, hogy nem szülhetek, én meg azt mondtam, hogy szülni fogok. Ezek csak megtörik a „varázst”. Önvédelmek. De mi van azokkal az energiákkal, amelyek már bennünk elhelyezkedtek? Beépültek. Arra már nem elég a megtagadás, hiszen az már bent van. Hogy gyógyítjuk meg azt a testrészt, amely hordoz bántó energiát? Először is szembesítéssel. Szembesítjük magunkat azzal, hogy pl. gyomorfekélyünk van. Ha van gyomorfekélyünk, akkor az egy lyuk a gyomor falában. Azt valamilyen bántás okozta, ami bement. Olyan bántás, ami telitalálat volt gyomrunk számára. Hogyan gyógyítsuk meg? Kétféleképpen lehet meggyógyítani a lyukat a gyomrunkban vagy bárhol. Megnézzük, hogy az őt, azaz a lyukat körülvevő sejtek sérültek-e. Ha nem, akkor csak elindítunk egy sejtosztódást, amit fény, pl. infralámpa vagy napocska segítségével teszünk. A sejtosztódás által a sejtek szaporodni kezdenek, és az új sejtek betöltik a lyukat. Mi van akkor, ha a lyuk körüli sejtek is károsodottak? Akkor a lyuk körüli sejteket addig bontjuk vissza, míg megtaláljuk az első ép sejtsort, amit utána sejtosztódásra késztetünk. Ha a sejteket visszabontjuk, akkor ugye egyértelmű, hogy addig a lyuk nő. Addig nem vagyunk jól, viszont ha rossz állapotú sejteket késztetünk sejtosztódásra, akkor degeneratív sejteket hozunk létre – ami rák, daganat, a méretétől függően, akár tumor. Ez történik, ha nem értjük a testet. A test értéséhez logika is kell. Az orvosira pedig nem szükséges a matematika, tehát a logika sem. Az kevés, ha megtanuljuk, ahol tart az orvostudomány. Menjünk tovább! Tanuljunk tovább!  Értsünk többet és gyógyítsunk!

Meggyógyítani egy olyan testet, ahol minden szerv beteg, csak teljes szervátültetéssel lehet. Ha egy szervet átültetnek valakibe, ugyanúgy megkapjuk tudását is annak a szervének. Ha egy testben él egy szerv, akkor része a testnek. Egy férfi test információit ültetjük át egy férfi vesével – egy nőbe például. Megváltozik az energiarendszere. De megváltozik a nő energiarendszere már attól is, hogy vért kap az ellenkező nemtől. Ettől miért nem félünk? Hiszen a hormonok a vérben is keringenek. Mi vagyunk azok, akik ki tudjuk tisztítani hormonháztartásunkat, ha megértjük a testünket. Sokat kell tanulnunk, de érdekelni fog bennünket, mert meg kell fejtenünk, hogy hogyan legyünk jó nők és jó férfiak. A hormonrendszer része a testünknek. Minden, ami rész, valamely irányítás alatt áll. Azt kell megértenünk, hogy a bennünk lévő elromlott részünk, milyen irányítás alatt áll! Onnan kell segítséget kérnünk. Ha a hormonrendszerünk romlott el, akkor az agyból kell megjavítanunk. Mi pedig nem ezt tesszük. Pajzsmirigy probléma? Akkor a pajzsmirigyet kezeljük! Inzulin probléma? Akkor a hasnyálmirigyet kezeljük! Minden egyes szervünk fölött van egy másik, aki irányít. Azt kell megkérnünk, tehát értenünk kell a hierarchiát a testben, úgy ahogy értenünk kell a hierarchiát a munkahelyünkön is – hiszen ha az alattunk lévőtől kérünk segítséget, akkor nem biztos, hogy jól oldjuk meg a feladatot! Ha viszont a felettünk lévőtől kérünk segítséget, ő megtaníthat minket, vagy megoldhatja helyettünk a problémát. Ez van a testben is. Vagy segít a felettes szerv, vagy megoldja a problémát. Ilyen aspektusból kell újra megismernünk a testünket. Addig pedig kezdjetek el szépen beszélni és teremteni, mert ebből leszünk jók vagy rosszak, és ezért leszünk betegek vagy egészségesek! A kulcs a mi kezünkben van. Isten áldjon meg benneteket.

süti beállítások módosítása